[hackmeeting] Hackmeeting 2008, donde y cuando!

Blackhold blackholdmailer en gmail.com
Jue Jun 19 15:34:51 CEST 2008

buenas, aprovecho para decirlo, ahora que ha salido el tema, que ya
están estampadas las camisetas del summercamp y han quedado chulísimas
:D

Blackhold

4, 5 and 6th July - SCG08 - http://hacklabs.org/summercamp
Respect free software communities and use free and/or standard formats
while sending attached files. Files such .doc, .xls, are formats that
don't follow the standard rules and may cause problems on viewing or
in the format of the text when these are opened with programs where
thousands users communities develops free software. So that I ask for
the files that are sent to me, to be odf, ods, odp, svg, png or in
default pdf. Thanks you a lot...