[hm] [documentación] red

3l3ctr0du3nd3 3l3ctr0du3nd3 en noblezabaturra.org
Mar Jul 27 23:13:40 CEST 2010

:)
ya te puse en el wiki.
y ya te hare una entrevista audio q colgare en el manual.
q tal ves lo d guifi.net? :)
a mi me parece superinteresante, no?

--
El preu que paguen les persones bones per la seva indiferència en els
assumptes públics és ser governats per malvats.