[hm] [disgressio] Call4Nodes listo para ser lanzado.

Marta C martanihao en gmail.com
Mie Oct 6 14:07:30 CEST 2010

Aquí va, no sé dónde meterlo en la wiki.

//////////

Como proposar un nodo

Ta proposar un nodo t'o venient Hackmeeting, ninvia a proposa a la lista de
correu, a ista adreza, incluyindo-ie en l'asunto a etiqueta [nodo] y o titol
d'a propuesta.

Si quiers viyer a evolucion d'a tuya propuesta puetz leyer as respuestas que
fa o tuyo mandau en l'archivo d'a lista, u subscribindo-te y fendo parte en
l'asambleya telematica como una mas.

Aguarda bells diyas (2-4) y si dengun no expresa garra inconvenient, como
gosa estar, o venient trango ye plenar un chicot formulario.