[hm] [disgressio] Call4Nodes listo para ser lanzado.

ernesto xload xload.es en gmail.com
Mie Oct 6 14:36:18 CEST 2010

Le ha metido mi padre alguna correcion ortografica (creo):

Ta proposar un nodo t'o venient Hackmeeting, ninvia a proposa ta ra lista de
correu, a ista adreza, incluyindo-ie en l'asunto a etiqueta [nodo] y o titol
d'a propuesta.

Si quiers viyer ra evolucion d'a tuya propuesta, pues leyer as respuestas
que fa o tuyo mandau en l'archivo d'a lista, u subscribindo-te y fendo parte
en l'asambleya telematica como una más.

Aguarda bells diyas (2-4) y si dengun no expresa garra inconvenient, como
gosa estar, o venient trango ye plenar un  formulario chicotón.