[hm] [GoZa!Hack#10] Material Multimedia

3l3ctr0du3nd3 3l3ctr0du3nd3 en noblezabaturra.org
Lun Oct 25 19:39:42 CEST 2010

muy bueno el video.
una pena q no se hizo el debate pq hubiese sido muy enriquecedor.
para mi las radios en internet si son libres pero menos libres pq la
infraestructura no es suya.
puesto en la wiki!

--
El preu que paguen les persones bones per la seva indiferència en els
assumptes públics és ser governats per malvats.