[hm] [info] Detenciones por la publicación de datos la plataforma del sindicato de mossos

mapm mapm en openmailbox.org
Jue Feb 16 14:43:03 CET 2017

Clar tiu, a veure si a part de tant python i c i c++ i c# i la mare que
els va parir aprenem una mica de llengües naturals.

L'euskera mola moltíssim, sintàcticament explicita molt bé la diferència
entre subjecte actiu i subjecte passiu, cosa que en castellà, català i
anglès, per exemple, es difumina per l'estructura morfosintàctica.

Salut i llengua!

mapm

On 02/16/2017 12:05 PM, Pedro wrote:
> En el hackmeeting de Donosti iba yo un poco de gracioso con el
> euskera, como si me fuera imposible de aprender, diciendo palabras
> aleatorias. Entonces maider me ayudó a que las terminaciones (prefijos
> y sufijos sobre los lexemas/raíces) tuvieran más sentido, que derivó
> en una pequeña clase de euskera. Me pareció un idioma de esos que
> mientras lo estudias no puedes parar de decir, joder! qué ingenio! qué
> eficiencia! Y en ascii... Y... Y...
>
> La putada es que lo tienes que estudiar. Pero estamos en una lista de
> hackers, no? Almenos, aparentémoslo!
> [...]

+-------------------------------------------------+
|mapm en openmailbox.org                             |
|_________________________________________________|
|                                                 |
|F291 B9BA E76C 666A 3FD9 4283 DF1E B3F9 DFCE A5EC|
|Agraeixo rebre missatges xifrats i criptosignats |
|Agradezco recibir mensajes cifrados y firmados   |
|Encrypted and signed messages gratefully received|