[Nembé]Fwd: [guifi-usuaris] Balanceig de proxys

Carles Pagès page a cubata.homelinux.net
dij des 16 19:27:40 CET 2010

Ei, ja sóc tornat.

Veig que ja tenim guifi? Molt bé. No sé gaire què vols dir amb això de
que una connexió es comportés com una interfície, però si et vols mirar
això del balanceig, doncs endavant.

Per cert, ahir tot navegant vaig espetegar amb:
http://ask.slashdot.org/story/10/12/09/1942245/Equipping-a-Small-Hackerspace?from=rss

Potser hi ha alguna cosa que ens seria interessant.

Vinga, salut!