[Nembé]Ja tenim web i wiki!!! Primera assamblea!!!

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dic nov 24 09:51:38 CET 2010

2010/11/24 Blackhold <blackholdmailer a gmail.com>:
> un últim... hs-olot o hs-garrotxa? la gent de pobles els hi fa ràbia
> que els hi diguin que són d'olot... xD

ara siii... si fem hs-garrotxa lu dels noms haurà de ser
hs-garrotxa-oF53-2 buff xDD

no sé com vulgui la majoria... jo sóc d'olot city... encara que de
moment les 2 possibles ubicacions són a olot...

hs-olot-XSTP-CNN

x = extraradi
STP = santa pau