[Nembé] ASSAMBLEA

44kbps 44kbps a gmail.com
dic nov 24 18:30:04 CET 2010

Bé nois, per començar anunciar que tenim dos components més al HS: en page i
en viric.
Tema data per a veure'ns les cares al final va millor el dissabte a la tarda
a les 19h. Ja ho sabeu a F53 (el local que us he ensenyat al segon pis) als
que s´ou nous ja us he donat l'adreça. Sinó trukeu/irc/mail/facebook
Com que la gent no diu res jo em suposu que els va bé....

El que farem una mica més que assamblea serà una petita presentació que faré
jo de com ha anat això de muntar el HackerSpace.

He preferit muntar el HS de la manera que estic fent, a través de gent que
conec o em recomanen per unes quantes raons:
1) L'espai no dona per ser 20 persones. (en aquests moments, més endevant es
podran fer tallers, espai n'hi ha pro s'ha d'adaptar....)
2) De moment ho faig amb aquest "secretisme" perquè millor començar essent
poques persones que és més àgil i després poder ampliar o promocinar altres
HS a Olot/Garrotxa
3) F53-2 és a casa meva, per a poder fer l'assamblea estarem més comodes!
S'agraeix si algú porta alguna bira sinó tb jo en pillaré alguna.
4) Volia començar amb gent ja iniciada i si pot ser una mica experimentants
en GNU/Linux i trastos varis....
5) A l'Ateneu Popular 217 (no tinc res en contra seu i hi tinc molt amics)
volien muntar un HackLab. Ja havia parlat amb alguns d'ells i hi ha nivells
massa distants. També parlant-hi vaig veure que no tenien gaire clar el que
és un HackLab i més què és un Hacker. També vaig veure que seria un HackLab
MOLT polititzat i no m'interessa, jo si tinc una persona al costat aprenent
plegats que és espanyolista se m'en fot mentre aprenem (bé si em vol fer
cantar el cara al sol potser si hi haurà algun problema :P). També jo crec
que un petit projecte seria una presentació del que és un HackesSpace, com
es munta i en que es diferencia d'un HackLab i es pot fer la xerrada a
l'Ateneu algun dia amb la gent interessada.
6) El HackerSpace voliem (BlackHold i jo) que girés en torn les tecnologies
i no sobre moviments socials. Al HackerSpace apendrem a utilitzar unes eines
i que cadascú decidirà en què utilitzar-les.

Buf.... millor que calli que el dia que ens trobem no sabré què dir....