[Nembé] Assamblea: Projectes

44kbps 44kbps a gmail.com
dis nov 27 21:48:52 CET 2010

Aquest són els projectes que s'han proposat a fer:

   - Guifi.net: OpenMesh/Batman (Jordi-Knoppix?) <- Què et sembla Jordi? Ens
   en podries ensenyar?
   - Fer una Mesh de prova al HS
      - Documentar-ho
   - Servidor Fluxtorrent/Connexió fora una ADSL (met)
   - Android * (INVESTIFACIÓ)
   - Programació C (Lluís+Page)
   - GNU/Linux (Lluis+Page)
   - VoIP (met)
   - OpenVPN (met)
   - Joomla (danel)
   - (M'he oblidat de proposar-lo i la el poso:) Història i evolució dels
   HackLabs fins a HackerSpace: Per a fer una xerrada i animar a que es formin
   altres HS. (met)

Per a resumir una mica l'assamblea: (corregiu-me si m'equivoco que al final
no he escrit cap acta!!!)

   1. HackLab217-HS-Garrotxa. S'ha vist que poden coeixistir els dos
   projectes amb col·laboracions i hem d'anar-hi a parlar plegats.
   2. Ens hem de posar a treballar ja i deixar-nos de definicions....
   3. Falta més gent disposada a venir (si som mes gent ja es trobarà
   l'espai provisional). Vaig enviar un miliu a en Marçal i no m'ha contestat.
   4. S'ha d'eliminar tot rastre de Mac OS X dins el HackerSpace, anar a
   buscar l'Steve Jobs a casa seva, trencar-li les cames, fer-li netejar les
   birres que tira per terra en met i que vagi al xque on allà killus de
   diferents procedències li trencaran la cara a ritme d'un "temazo" makina! :)
   5. S'ha intentat definir la diferència entre un HackLab i un HackerSpace
   i les seves diferències de funcionament.

Mmmm si em deixo alguna cosa afegiu-ho. Ara pujaré lo dels projectes al
wiki.

Us adjunto les projecccions.