[Nembé]Assamblea: Projectes

Lluís Batlle i Rossell viriketo a gmail.com
dis nov 27 23:20:17 CET 2010

On Sat, Nov 27, 2010 at 10:12:54PM +0100, knoppix as wrote:
> No he fet mai mesh i es necesita una alix xd 300 eurokos!
Ostres! Jo pensava ben bé que fèieu anar xarxes vosaltres.
Encara queda més clar que no sabem com funciona guifi.net.

Què és una 'alix xd'?
Jo avui he mirat la Mesh Potato, que entenc que fa anar mesh, i dèien un
preu inferior.

> en el tema de voip tenim aqui al karme un servidor asterisk per el que
> vulgui jugar amb ell
> te un trunk amb Vic,Alicant i algun lloc mes
Què és 'un trunk'?

> vinga ens veiem aquesta nit?
Nosaltres ja hem retirat per avui.
Bona nit!