[Nembé]Assamblea: Projectes

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
diu nov 28 11:02:00 CET 2010

knoppix... 300€ amb gestions de configuració i instal·lació ;) 300€
eren fa a saco de temps, ara el preu ha baixat.

tema mesh jo ara n'estic aprenent a marxes forçades, a la que m'arribi
la meva àlix miraré de cardar-li una tarja N i a vera com xunta amb el
ath9k i el firmware dels de gsf...

podem fer un dia d'intercanvi de coneixements, ens ensenyes com
funciona la app de guifi.net i jo us ensenyo tot el què he après fins
al moment de mesh.

la alix és el hw que se sol utilitzar per a muntar xarxes adhoc, mesh,
manet, etc. és un mesh dinàmic ;) imagina't que tu vas per tot olot
xerrant amb el telèfon i el teu telèfon és un node més mesh.

a en knoppix no li agrada gaire la mesh, però tot és qüestió de perssuació xDDD

ep! estic contentíssima de que això tiri endavant d'una vegada per
totes i amb moltes ganes de tornar a veure les cares d'alguns :)

- Blackhold
http://marsupi.org
~> conquerint l'aire, alliberant les ones.