[Nembé]Fwd: [guifi-usuaris] Anunci de la Wireless Battle Mesh v4 (16-20 de març 2011, Sant Bartomeu del Grau, Catalunya)

44kbps 44kbps a gmail.com
dij gen 20 22:05:19 CET 2011

2011/1/20 Lluís Batlle i Rossell <viriketo a gmail.com>

> Ah molt bé, ja em faria gràcia anar-hi!
>
> Vols dir que no hi aprendríem res?

Alguna cosa hi aprendrem, no? Seria qüestió tb de fer algunes proves abans
d'anar-hi, al HS.

Per cert, informo de l'estat del HS:
*Ja hi ha Guifi.net
*Tinc la pintura per acabar de pintar.
*La taula ja està encarregada a Can Bessora: 114€

Per cert, si algú vols fer alguna aportació econòmica hi seria MOLT
benvinguda! Que ara no tinc feina i s'em van acabant els pempins...

Salut i fins aviat!!!