[Nembé]Fwd: [guifi-usuaris] Anunci de la Wireless Battle Mesh v4 (16-20 de març 2011, Sant Bartomeu del Grau, Catalunya)

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dij gen 20 23:50:52 CET 2011

2011/1/20 44kbps <44kbps a gmail.com>:

> Alguna cosa hi aprendrem, no? Seria qüestió tb de fer algunes proves abans
> d'anar-hi, al HS.

jo si voleu podria explicar el projecte mesh de gracia sense fils i
podria portar una àlix perquè veieu com funciona un node mesh.

> Per cert, informo de l'estat del HS:
> *Ja hi ha Guifi.net
> *Tinc la pintura per acabar de pintar.
> *La taula ja està encarregada a Can Bessora: 114€
>
> Per cert, si algú vols fer alguna aportació econòmica hi seria MOLT
> benvinguda! Que ara no tinc feina i s'em van acabant els pempins...

jo ja vaig fer una donació de 150€ d'una xerrada feta a la volcànica i
en resta de material com pintura i alguna tonterieta més... però
podria apadrinar 40€ d'aquesta taula... tot perquè arranqui ja d'una
vegada aquest projecte!

podriem fer algun taller end user o no tant per financiar possibles
despeses que tindriem...