[Nembé]Fwd: [guifi-usuaris] Anunci de la Wireless Battle Mesh v4 (16-20 de març 2011, Sant Bartomeu del Grau, Catalunya)

knoppix as xarxagarrotxa a gmail.com
div gen 21 17:46:07 CET 2011

Ei i podeu anar de gratis be a currar si voleu xd..
falten voluntaris per la organització ...

El 20 de gener de 2011 23:50, Blackhold <blackholdmailer a gmail.com> ha
escrit: