[Nembé]Estat de comptes actual (provisional, he perdut la "factura" de la instal·lació elèctrica)

44kbps 44kbps a gmail.com
dis gen 22 20:36:16 CET 2011

Bones gent, petites informacions:

1) Penjat estat de comptes a
http://hackerspaces.org/wiki/Hs-garrotxa/Economia (cutre salsixeru, per a
formatar... si algú s'aburreix i li mola fer taules en HTML....)

2) La taula només falta encarregar-la. La més barata són 100€ I seria
"clavada" a la paret. La més cara i que es podria aixecar amb un parell de
xarneres i tenir més espai són 228€

3) Jo ara mateix no puc assumir RES MÉS a nivell econòmic del HS ja que
estic sense feina, així doncs estaria bé plantejar alguna forma començar a
"financiar-nos" d'alguna manera! Fem alguna festa? Jo poso els plats, equip
de so i DJ (jo mateix) i la Laura segur que s'apunta! Jo vull anar a punxar
a la Taverna una mica de Trance algun dia però seria per la meva banda ja
que les factures d'Internet, telèfon, gas, etc... no me les paga pas
ningú...

Salut i Hacking!!!

P.D. Vinga que només ens falta la taula i podrem començar a remenar... El
meu germà ja està investigant a saco amb Arduino i ens faria un intensiu....
Un document HTML ha estat eliminat...

Més informació sobre la llista de correu Nembe