[Nembé][Aclarament WRT54G4]

Lluís Batlle i Rossell viric a viric.name
div jun 7 23:53:33 CEST 2013

On Thu, Jun 06, 2013 at 10:45:33PM +0200, jsoler a hacktivisme.org wrote:
> [He vist que havia enviat el mail només a en Carles...]
>
> Ara m'els he estat mirant i exactament són:
>
> *WAP54G v3.1 sense antenes.
> *WAP54G v3.1 amb antenes.
> *BEFSR31 v4.2 Switch Ethernet .

Què és BEFSR31? Res d'openwrt aquí, no?

> *WAP54G amb una antena.
>

> He trobat a OpenWRT:
> *WAP54G:
> http://wiki.openwrt.org/oldwiki/openwrtdocs/hardware/linksys/wap54g

"Openwrt Whiterussian RC4 works with Linksys WAP54G v3. The problem is how to
flash it, as boot_wait is disabled in official firmware. Flashing openwrt with
CFE flash command works."

Això és que necessites accés al port sèrie per a remenar el bootloader (CFE),
entenc. Jo tinc un fil FTDI 3.3v que podria servir. Passa que com a molt puc
venir algun cap de setmana jo. Però té 2MB de flaix; no sé què hi cabrà aquí. I
amb 8MB de RAM no podràs engegar-hi quasi res. Amb 16MB, fins i tot amb 2.4, ja
va tot ben just!

Per altra banda, Whiterussian és linux 2.4 crec. I això vol dir que res de mesh
a kernel.

Jo he estat provant molt rudimentàriament temes de mesh últimament, amb
portàtils. Sense saber-ne gaire, anava bé.
- OLSR
- Batman-adv (kernel)
- Babel

No he pogut provar res de 802.11s perquè només tinc un punt amb 802.11s :)
http://wireless.kernel.org/en/developers/Documentation/ieee80211/802.11s
http://wireless.kernel.org/en/users/Drivers   (mira els que tenen Mesh=yes)

Aquests de QMP no fan pas anar res de kernel veig:
"Using a set of Layer 3 MESH protocols: BMX6 (main), OLSR6 and Babel as backup"

No conec això de BMX6. S'ho han inventat els de QMP?

Apa bona nit!