[Nembé][Aclarament WRT54G4]

jsoler a hacktivisme.org jsoler a hacktivisme.org
dis jun 8 01:38:53 CEST 2013

A 2013-06-07 23:53, Lluís Batlle i Rossell escrigué:
> On Thu, Jun 06, 2013 at 10:45:33PM +0200, jsoler a hacktivisme.org wrote:
> [He vist que havia enviat el mail només a en Carles...]
>
> Ara m'els he estat mirant i exactament són:
>
> *WAP54G v3.1 sense antenes.
> *WAP54G v3.1 amb antenes.
> *BEFSR31 v4.2 Switch Ethernet .
>
> Què és BEFSR31? Res d'openwrt aquí, no?
Pel que he estat mirant no, suposu que com a màxim podríem muntar un
QoS.

> [...]
> how to
> flash it, as boot_wait is disabled in official firmware. Flashing
> openwrt with
> CFE flash command works."
>
> Això és que necessites accés al port sèrie per a remenar el bootloader
> (CFE),
> entenc. Jo tinc un fil FTDI 3.3v que podria servir. Passa que com a
> molt puc
> venir algun cap de setmana jo. Però té 2MB de flaix; no sé què hi cabrà
> aquí. I
> amb 8MB de RAM no podràs engegar-hi quasi res. Amb 16MB, fins i tot amb
Serà qüestió doncs de ficar-hi un PirateBox[2]
Jo tinc un Sèrie-USB TTL que vaig fer servir per el LiveBox.
El cap de setmana jo curro de 12-13h a 20h podriem quedar cap a les 21h
o al matí.

> Per altra banda, Whiterussian és linux 2.4 crec. I això vol dir que res
> de mesh
> a kernel.
OK

> Jo he estat provant molt rudimentàriament temes de mesh últimament, amb
> portàtils. Sense saber-ne gaire, anava bé.
> - OLSR
> - Batman-adv (kernel)
> - Babel

El que parlava l'altre de dia de Mesh en Knoppix és Quick Mesh Project
que ja tenen un firmware desenvolpat per a diferents dispositius[1].
Aquets treballa amb Batman (diria) ja que hi ha un developer que viu a
Barcelona.

Un dia d'aquest podriem anar a bcn per veure com l'han desenvolupat, jo
conec a un desenvolupador de la xarxa Mesh.
> No he pogut provar res de 802.11s perquè només tinc un punt amb 802.11s
> :)
> http://wireless.kernel.org/en/developers/Documentation/ieee80211/802.11s
> http://wireless.kernel.org/en/users/Drivers   (mira els que tenen
> Mesh=yes)
>
> Aquests de QMP no fan pas anar res de kernel veig:
> "Using a set of Layer 3 MESH protocols: BMX6 (main), OLSR6 and Babel as
> backup"
>
> No conec això de BMX6. S'ho han inventat els de QMP?
Ni flowers... però em sona que al BattleMesh hi havia aquest protocol.
> Apa bona nit!
Nanit!