[Nembé][Aclarament WRT54G4]

Lluís Batlle i Rossell viric a viric.name
dis jun 8 09:49:52 CEST 2013

On Sat, Jun 08, 2013 at 01:38:53AM +0200, jsoler a hacktivisme.org wrote:
> A 2013-06-07 23:53, Lluís Batlle i Rossell escrigué:
> Serà qüestió doncs de ficar-hi un PirateBox[2]

Si ho entenc bé, diu que això va sobre OpenWRT. O sigui que primer hi has de
posar l'Openwrt. :)

> Jo tinc un Sèrie-USB TTL que vaig fer servir per el LiveBox.

TTL (5v) no, 3.3v ha de ser.

> El cap de setmana jo curro de 12-13h a 20h podriem quedar cap a les
> 21h o al matí.

Val! Un matí pot anar bé. Ja avisaria amb temps.

> OK

> El que parlava l'altre de dia de Mesh en Knoppix és Quick Mesh
> Project que ja tenen un firmware desenvolpat per a diferents
> dispositius[1]. Aquets treballa amb Batman (diria) ja que hi ha un
> developer que viu a Barcelona.

No, a sota et deia què fan anar:

I per cert, QMP només funciona amb aparells pla més potents que els que tens,
pel que entenc (32MB de RAM mínim).

Apa! :)

Més informació sobre la llista de correu Nembe