[Nembé][HackerSpace] Estat actual

Lluís Batlle i Rossell viric a viric.name
diu maig 26 17:34:16 CEST 2013

On Thu, May 23, 2013 at 07:53:36PM +0200, knoppix as wrote:
> Jaume openwrt esta caducat hahaha
> es molt millor
> http://qmp.cat

Ei Knoppix.

Això del qmp.cat vol 32MiB de RAM com a mínim. Els "enrutadors d'ADSL" típics
només en tenen 16MB, i els de qmp no en fan imatges.
http://fw.qmp.cat/testing/DEVICES

M'he connectat bé a guifi.net-OlotltSrrt13Rd2AP0 amb el portàtil (per 2.4 i
5.2GHz).

2.4GHz: -79 dBm
5.2GHz: -76 dBm

No m'anava gaire res, suposo que pel tall de Can Joanet.

Es pot visitar la web de guifi.net des de dins guifi.net, sense proxy? Quin
proxy puc agafar per sortir, dels que tens a "proxy garrotxa"? El teu mateix? Va
amb el mateix password de la web?

Per si un cas, he fet un node, remenant una mica:
https://guifi.net/node/59148

Suposo que no us he pas espatllat res.

(No sé perquè a Can Blanc hi poseu Olot, si és de Santa Pau. És una intenció de
reconquesta subliminal? Jo hi foto Santa Pau. :)

Apa!

Més informació sobre la llista de correu Nembe