[Nembé][HackerSpace] Estat actual

knoppix as xarxagarrotxa a gmail.com
dll maig 27 22:10:08 CEST 2013

Ara ja va he tingut de canviar la rb433 de Can Joanet l'altre esta lerda i
necessito un cable
rs232 per recuperar-la
des de dins de guifi a Olot no pots veurà la web de guifi però pot veurà
per exemple la
meva
http://10.139.38.2
que no i tinc res ara
per navegar necesitas un proxy
aqui tens una llista

http://guifi.net/node/18453
i tambe els manuals
SAX!
Pd can blanc vaig posar Olot per error pera ara es un curro canviar tot

El 26 de maig de 2013 17.34, Lluís Batlle i Rossell <viric a viric.name> ha
escrit: