[Presos] [anna] Rafael Pla ens informa sobre el Consell d'EUPV i sobre Enrique Santiago

annanoticies annanoticies at yahoo.es
Tue Jan 18 19:35:03 CET 2005

En/na annanoticies ha escrit:
Ahir, dissabte 15 de gener,  es va reunir el Consell Polític i
després el Consell Nacional d'EUPV. En el primer Rosa Pérez, Rafael
Pla, Rafael Úbeda i Marga López, entre altres, van forçar una votació

Companys,
ni Rafael Úbeda ni jo som membres de Consell Polític d'EUPV, de
manera que difícilment vam poder "forçar" cap votació en ell. De fet,
jo m'he assabentat del resultat de la votació pel vostre correu. Per
altra banda, supose que la Marga a que es referiu serà Marga Sanz.
Per altra banda, els números que doneu me suggereixen una reflexió:
els partidaris de l'elecció dels 8 membres eren 37 de 80. Si aquests
37 hagueren votat una candidatura per la renovació de la direcció
d'IU, hagueren obtingut 4 dels 8. Tanmateix, a l'elegir-se solament 2
han obtés 1 de 2, amb el qual la correlació de forces entre els 8 és
en total de 2 per la renovació i 6 per la continuitat. Aquesta
distorsió se suma a anteriors distorsions destinades a perpetuar a
Llamazares en el seu càrrec. Cadascú que traga les seues conclusions.
--
Rafael Pla-Lopez
mailto:Rafael.Pla at uv.es
http://www.uv.es/~pla
NO A LA GUERRA - STOP THE WAR
ALTRA CONSTITUCIÓ EUROPEA ÉS POSSIBLE
ANOTHER EUROPEAN CONSTITUTION IS POSSIBLE