[OTAA] Document incendis

Jordi Martinez Vilalta Jordi.Martinez.Vilalta a uab.cat
dic feb 23 12:34:02 CET 2022

Merci Víctor!

Per cert, entenc que vau fer una reunió ahir, però jo no vaig rebre cap convocatòria. Ja direu…

Fins aviat,

jordi

De: Stopagroparc-otaa [mailto:stopagroparc-otaa-bounces a listas.sindominio.net] En nombre de Víctor Escarré
Enviado el: martes, 22 de febrero de 2022 22:00
Para: stopagroparc-otaa a listas.sindominio.net
Asunto: [OTAA] Document incendis

Hola,
Abans de començar el grup OTAA, ens vam escriure amb en Josep Ma Espelta i en Jordi Martínez sobre l'argument que l'Agroparc ajuda a prevenir els incendis forestals (defensat en l'Avanç de Planejament). En Josep Ma va preparar aquest document que adjunto a sota per rebatre-ho. A la reunió d'avui l'hem incorporat al Drive, veureu que de moment l'hem posat al final, a l'apartat "altres". Potser ja es podria fer arribar a les advocades directament?

Víctor

Més informació sobre la llista de correu Stopagroparc-otaa