[OTAA] Document incendis

Víctor Escarré vescarre a gmail.com
dic feb 23 22:37:01 CET 2022

Ostres Jordi, se'ns va passar posar correu🙆. Però jo pensava que per
defecte quedàvem cada dimarts.

Com que anem molt justos i per unificar estils una mica, potser podem
intentar incorporar aquest model de redacció contrastant els punts d'aquest
document dels incendis que va fer en Espelta, quan s'escaigui clar

Víctor

El dc., 23 de febr. 2022, 15:17, Jordi Martinez Vilalta <
Jordi.Martinez.Vilalta a uab.cat> va escriure: