[OTAA] Document incendis

Jordi Martinez Vilalta Jordi.Martinez.Vilalta a uab.cat
dic feb 23 15:17:01 CET 2022

Merci Alba, no pateixis,

Això de no estar present a les xarxes té les seves limitacions... ;-)

Puc venir a la reunió del dia 1. Vaig posar algunes coses als documents del drive dels temes on participava i em temo que no podré fer gran cosa més fins la setmana vinent...

Salut,

jordi

De: Alba Bofill [mailto:alba.bofill a gmail.com]
Enviado el: miércoles, 23 de febrero de 2022 14:14
Para: Jordi Martinez Vilalta <Jordi.Martinez.Vilalta a uab.cat>
CC: Víctor Escarré <vescarre a gmail.com>; stopagroparc-otaa a listas.sindominio.net
Asunto: Re: [OTAA] Document incendis

No soleu rebre correu de alba.bofill a gmail.com<mailto:alba.bofill a gmail.com>. Descobriu per què aquest fet pot ser un problema<http://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>
Hola Jordi,

Disculpa, ho vaig comunicar pel grup de Telegram i no vaig pensar que hi faltaven persones. Mantindré la comunicació per aquí a partir d'ara, disculpes.

Ahir després de la reunió vaig enviar el següent missatge, si us plau confirmeu si podreu assistir a la propera reunió i si s'escau canviem la data, tot i que no seria ideal per un tema de temps.

Bona nit, avui hem assistit a la reunió Alba, en Víctor i la Noemí. Hem mirat el excel (bàsicament els números no encaixen, i sobretot hi ha una mancança de dades molt important) i hem comentat alguns punts dels nostres temes.

Proposem fer la última reunió dimarts dia 1 de març a les 20h. Abans de dimarts la idea seria anar tancant temes i passar-ho a les advocades, per que vagin incorporant temes poc a poc i fer-ho més fàcil per elles. Divendres dia 4 es proposa com a últim dia per enviar documents a les advocades.

L'objectiu de la reunió de dimarts vinent és mirar que s'ha enviat, que es pot enviar ja i quin tema encara queda per aclarir. Demanem comunicació entre les persones assignades a cada tema per anar aclarint que falta fer.

Salut,
Alba

Missatge de Jordi Martinez Vilalta <Jordi.Martinez.Vilalta a uab.cat<mailto:Jordi.Martinez.Vilalta a uab.cat>> del dia dc., 23 de febr. 2022 a les 12:34:
Merci Víctor!

Per cert, entenc que vau fer una reunió ahir, però jo no vaig rebre cap convocatòria. Ja direu…

Fins aviat,

jordi