[OTAA] Mantenim el grup OTAA?

Víctor Escarré vescarre a gmail.com
dis mar 5 12:07:39 CET 2022

Haureu vist que he enviat a les advocades el doc amb V2. Ho he fet així
perquè en Jordi MV ja l'havia descarregat i enviat a la Paula, i acabar la
reunió d'ahir em vaig adonar que faltava un tema d'hivernacles que havíem
parlat amb la Noemí. Ho he afegit, reordenat coses i enviat com V2.

Per la meva part, penso que seria interessant deixar el Drive obert amb el
document viu. Donar entrada/sortida lliure dels components del grup de
distribució OTAA i del telegram. Però mantenir-los.

Ens permetria seguir incorporant/modificant/treient coses que seguirem
aprenent. Només caldria posar el número de versió cada vegada que es faci
una descàrrega i registrar-ho a la capçalera del doc.

Aquest doc és la mare de totes les guerres!😉

Víctor

Més informació sobre la llista de correu Stopagroparc-otaa