[OTAA] Mantenim el grup OTAA?

Jordi Martinez Vilalta Jordi.Martinez.Vilalta a uab.cat
diu mar 6 11:30:05 CET 2022

Merci Víctor,

La Paula ja s’ha mirat el document i ens el retorna amb alguns suggeriments i amb una proposta d’apartat final sintetitzant tot el que demanem (ella mateixa ha fet una proposta de redactat). Penso que val la pena fer-li cas, ja que té moltíssima experiència fent avaluacions ambientals de plans similars per l’administració catalana. Jo espero poder fer un cop d’ull com a mínim a les parts que tenen més a veure amb els punts que em vaig mirar inicialment en algun moment de la setmana.

Entenc que a partir d’ara treballem sobre el document online (V2) que va enviar ahir el Víctor, oi? Els hi fem arribar tb el document amb els comentaris de la Paula a les advocades? Com ho voleu fer?

Abraçades,

jordi

De: Stopagroparc-otaa <stopagroparc-otaa-bounces a listas.sindominio.net> En nombre de Víctor Escarré
Enviado el: dissabte, 5 de març de 2022 12:08
Para: stopagroparc-otaa a listas.sindominio.net
Asunto: [OTAA] Mantenim el grup OTAA?

Haureu vist que he enviat a les advocades el doc amb V2. Ho he fet així perquè en Jordi MV ja l'havia descarregat i enviat a la Paula, i acabar la reunió d'ahir em vaig adonar que faltava un tema d'hivernacles que havíem parlat amb la Noemí. Ho he afegit, reordenat coses i enviat com V2.

Per la meva part, penso que seria interessant deixar el Drive obert amb el document viu. Donar entrada/sortida lliure dels components del grup de distribució OTAA i del telegram. Però mantenir-los.

Ens permetria seguir incorporant/modificant/treient coses que seguirem aprenent. Només caldria posar el número de versió cada vegada que es faci una descàrrega i registrar-ho a la capçalera del doc.

Aquest doc és la mare de totes les guerres!😉

Víctor

Més informació sobre la llista de correu Stopagroparc-otaa