[OTAA] Mantenim el grup OTAA?

Víctor Escarré vescarre a gmail.com
diu mar 6 23:44:33 CET 2022

Hola,
La Paula Bruna ens ha escrit 8 suggeriments al lateral del text i en ha
afegit una proposta de capítol final de dues pàgines. Per evitar fer-nos un
embolic amb les versions, he afegit al Drive (que conté la versió actual,
V2) els 8 comentaris que la Paula ha escrit com a suggeriments laterals al
text  Veureu que apareixen escrits per mi, perque els he retallat i
enganxat. Per evitar confusions a tots els he afegit: [PAULA BRUNA i data].

No sé si les advocades de l'fda tyenen accés al Drive, però arribats aquest
punt, potser seria el més assenyat per evitar tenir ball de documents?

Víctor

Missatge de Jordi Martinez Vilalta <Jordi.Martinez.Vilalta a uab.cat> del dia
dg., 6 de març 2022 a les 11:30:

> Merci Víctor,
>

> La Paula ja s’ha mirat el document i ens el retorna amb alguns
> suggeriments i amb una proposta d’apartat final sintetitzant tot el que
> demanem (ella mateixa ha fet una proposta de redactat). Penso que val la
> pena fer-li cas, ja que té moltíssima experiència fent avaluacions
> ambientals de plans similars per l’administració catalana. Jo espero poder
> fer un cop d’ull com a mínim a les parts que tenen més a veure amb els
> punts que em vaig mirar inicialment en algun moment de la setmana.

> [...]

Més informació sobre la llista de correu Stopagroparc-otaa