[OTAA] Mapa connectors ecològics de catalunya

Víctor Escarré vescarre a gmail.com
dim mar 8 18:39:59 CET 2022

Em sap greu però demà lliuro notes de trimestre i no m'ho podré mirar
Víctor

El dl., 7 de març 2022, 14:24, Víctor Escarré <vescarre a gmail.com> va
escriure:

> Doncs vaja! Aviam si per aquí ens ho podrien rebatre. Jo m'he basat en 1
> plànol d'informació i 1 plànol d'ordenació del Pla Director de l'Alt
> Penedès...
> Víctor
>
> El dl., 7 de març 2022, 13:13, Jordi Martinez Vilalta <
> Jordi.Martinez.Vilalta a uab.cat> va escriure:

Més informació sobre la llista de correu Stopagroparc-otaa