[OTAA] Mapa connectors ecològics de catalunya

Víctor Escarré vescarre a gmail.com
dic mar 9 00:14:41 CET 2022

Ariadna,
m'hi he posat una estona i he fet tres mapes a partir de l'Índex de
connectivitat que es descriu a l'Hipermapa que va suggerir la Paula. Us els
adjunto aqui, amb una petita descripció, penso que són molt pertinents quan
al projecte d'Agroparc es parla de la connectivitat longitudinal del del
torrent de Can Joncoses. En cap cas hem de dir/donar a entendre que no el
Torrent de Can Joncoses no connecta, sinó que es tracta d'una àrea de
biodiversitat i connectivitat paral·lela al riu Anoia.

Víctor

*Mapa 1*: Situació de l'Agroparc en relació a l'Índex de connectivitat
general. FONT: Elaborat a partir de l'Hipermapa.
*Mapa 2*: Connectivitat dels torrents de Can Joncoses i la Rierusa (ambdós
en vermell). Àrees de connectivitat ecològica terrestre afectades: Sector
de l'Artiga (s'amplia sòl industrial sobre sòl no urbanitzable protegit);
sector de Can Batllevell i la Talaia (s'implanten hivernacles, plaques
solars, granges, etc.). FONT: Elaborat a partir de l'Hipermapa)
*Mapa 3*: Baix índex de connectivitat terrestre descrit a l'Hipermapa pel
Torrent de Can Joncoses. Valors de connectivitat descrits per les àrees
adjacents (l'Artiga, La Ferreria). Les dades  de connectivitat no
corresponen en absolut a la tesi del projecte, que presenta el torrent com
a connector, enlloc d'una àrea de connectivitat perimetral al voltant del
connector fluvial (Riu Anoia).

[image: Mapa 1 (Hipermapa) .jpg]
[image: Mapa 2 (Hipermapa) .jpg]
[image: Mapa 3 (Hipermapa).jpg]

Missatge de Víctor Escarré <vescarre a gmail.com> del dia dt., 8 de març 2022
a les 18:39:

> Em sap greu però demà lliuro notes de trimestre i no m'ho podré mirar
> Víctor
>
> El dl., 7 de març 2022, 14:24, Víctor Escarré <vescarre a gmail.com> va
> escriure:

Més informació sobre la llista de correu Stopagroparc-otaa