[Tdexilis] info sobre llibre d'actes i +

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Jue Abr 27 14:59:57 CEST 2023

Missatges rebuts Mertxe, moltes gràcies pel curro!!!
Jo tinc la pasta que va sortir del concert de fa un mes que es pot
utilitzar, arribat el moment, per a adquirir els llibres.

Un altre assumpte: Us vull proposar de pautar una mica les nostres
trobades, per donar una mica de regularitat a les mateixes i per
ordenar-me una mica. Penso que ajudarà a donar una mica de dinamisme a
la nostra tasca. No he resolt una proposta concreta, m'agradaria que ho
decidíssim entre totes, però més o menys seria algo així com fixar un
dia al mes (p.ex. el primer dimecres de mes, o el tercer divendres...).
Com ho veieu?

Abraçades i salut!!!

Oscar

El 26-04-2023 10:58, korkoro via Tdexilis va escriure: