[Tdexilis] info sobre llibre d'actes i +

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Jue Abr 27 22:20:46 CEST 2023

Hola a totes,
Merci Mertxe per el currazo. Per mi també endavant amb comprar els llibres.
Amb la proposta d'una trobada mensual, també estic d'acord i penso que és
molt necessari. Així que jo ja dic la meva. Els dimecres a les 19h jo surto
de treballar i podria quedar cap a les 20h. I els divendres treballo una
tarda al mes,  a no ser que hem surti algo puntual.
Igualment dir que justament el mes de Maig, aniré molt a full de coses i
horaris.
Salut i abraçades.

El dj., 27 d’abr. 2023, 15:00, oskanarko via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: