[Tdexilis] proposta assemblea periòdica

korkoro korkoro en sindominio.net
Dom Abr 30 13:09:32 CEST 2023

Saluton amikoj!

Com diu l'Òskar, jo també optaria per fer una reunió una vegada al mes.
Puc adaptar-me a horaris i dies; i si tothom està d'acord, fixaria ja
l'assemblea del mes de maig. Com el primer dimecres de mes és el dia 3,
en aquesta ocasió convocaria l'assemblea pel tercer divendres dia 19 de
maig. A veure com ho teníu la resta.

Penso que hauríem de tenir en compte que a banda de la reunió de
l'associació, hauríem de fixar una altra trobada amb el Guillem i compas
de suport aviat. Potser el dimecres 24 de maig?

Una abraçada,
mx