[Tdexilis] proposta assemblea periòdica

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Dom Abr 30 14:35:08 CEST 2023

Hola,
Doncs la proposta del divendres 19 de Maig em sembla super, només que acabo
de mirar agenda i exepcionalment
tinc una classe de 18h a 20h. Si veieu de quedar vosaltres no molt lluny de
Gràcia, jo al acabar em puc apropar.

De cara a la proposta de fer la trobada amb el Guillem i gent de suport el
dia 24, a mi em va bè a partir de les 19h30, perque a les
19h surto de treballar.

Us vull fer un petit resum de la suposada trobada del Guillem i la Sol per
anar a l'ateneu del Palomar.
Igualment ja esteu al cas de la primera part del que va passar, perquè us
he anat informant per separat .
La Sol a la reunió va quedar amb el GUillem que el trucaria per quedar el
dijous després de la setmana santa per anar
a dinar a l'ateneu del Palomar i per anar a conèixer la gent d'allà. La sol
es va intentar ficar en contacte amb ell i va ser impossible, ell no va
respondre en cap moment al telèfon ni als missatges. Lògicament que la Sol
va donar per suposat que ell no aniria aquell dijous.
Pero resulta que el Guillem si va anar, i donava per suposat que la Sol
aniria sense que ell li confirmes res.
Guillem va trucar a la Sol i li va muntar una mica el numerito, no li va
parlar gens bé. Segueixo en Persona....

La segona part es que sembla ser que al final d'alguna manera van trobar el
moment per juntar se a l'ateneu del Palomar i
el Guillem va poder conèixer al Ferran. (El tema es que la Sol ens va
explicar que el Ferran i una altre persona estaven buscant un pis per
llogar
i és per això que li va sorgir la idea de que el Guillem els
coneixes.....El tema es que el Ferran i l'altre persona van trobar pis
abans de conèixer al Guillem. segueixo l'explicació en persona).

Resulta que el Ferran a dia d'avui no està comode compartint pis amb
l'altre persona i l'altre dia es van ajuntar el Guillem, Ferran la SOl....i
es van poder conèixer. La sensació del Ferran al conèixer al Guillem va ser
bona, penso que continuaran quedant i xerrant.. Així que intento informar
me més de com està anant i us envio info.

Abraçades,
Salut