[Tdexilis] vàries coses

korkoro korkoro en sindominio.net
Mar Ago 22 12:11:29 CEST 2023

Salutacions! Espero que aquest estiu us estigui sentant estupendament, i
si més no que estigui sent profitós de qualsevol manera. Us trobo a
faltar i a l'hora estic gaudint de posar-me a mi mateixa com a
prioritat. No sé si m'estaré explicant, jjjj.

Bé, us vull comentar algunes coses:

Primer, per escriure un correu a totxs els compas de Td'E heu de posar
al destinatari: <tdexilis en listas.sindominio.net>. Així el missatge
arribarà a la bústia d'entrada del correu e- personal de cadascunx de
nosaltres. Insisteixo perquè encara hi ha compas que envien correus a
<territorisexili en sindominio.net> pensant que totxs ho llegirem...
Crec que amb una mica de pràctica ho aconseguirem.

Segon, i seguint amb tema correu, penso que hauríem de decidir alguna
cosa respecte a com/qui/quan/què responem els missatges que arriben...
ja ho he comentat en alguna assemblea perquè obro periòdicament el
correu i tinc disponibilitat per contestar els missatges però la meva
opinió/resposta no té perquè coincidir amb la de la resta de membres de
Td'E. Si us sembla, ho anem comentant, perquè no respondre els missatges
no crec que sigui de rebut, hahahahhaha.

Tercer, tot i que encara he de passar per l'oficina de caixa Guissona a
signar, tenim número de compte corrent.

I quart, fa una setmana em va escriure el Felip per dir-me: "El Guillem
crec que no està a la casa. O això em diu per correu. En sabeu quelcom?"

I com no sabem res vam resoldre amb l'Òskar escriure-li un correu, que
diu així:

"Hola Guillem! Què tal?
Confiem que estiguis bé.
T'enviem aquest missatge en relació a les últimes converses que hem
tingut amb tu, per assabantar-te que al mes d'octubre necessitem
disposar del pis de la Joaquina.
Aleshores ens agradaria que ens poguessis dir alguna cosa al respecte.
Salut!"

Us envio una forta abraçada,
amb ganes de trobar-me amb vosaltres,
aquí, Karcelona o allà, Le Maquis