[Tdexilis] vàries coses

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Mar Ago 22 14:33:02 CEST 2023

Gràcies Mertxe per la informació.

Si voleu ens juntem un dia per tractar el tema de com contestem els correus
i per veure lo del Guillem; a veure si us escriu i us ho explica.

D'altra banda, quan la Mari i jo vam anar a obrir el compte, ens van dir
que l'escrit intern que vam fer canviant de Junta i posant a la Mari com a
tresorera, l'hauríem d'enviar a la Generalitat (crec que al Departament de
Justícia) tal i com vam fer amb la resta de documentació. Recordeu si el
vam enviar per correu electrònic? Jo no ho recordo, tot i que recordo que
ho vam comentar.

Jo marxaré uns dies vacances cap al 8 o 9 de setembre fins el 26. A veure
si ens podem veure abans (o sino, doncs després).

Petons