[Tdexilis] Reunió per renovació de junta

korkoro korkoro en sindominio.net
Jue Jul 13 09:56:47 CEST 2023

Saluton amikoj!

D'acord, per a mi sí, convoquem una assemblea.

Jo puc dilluns 17 a qualsevol hora (però com que és l'aniversari de
l'Òskar potser és moment de fer un altre tipus de reunió, jjj). També
puc dimarts però abans de les 18h o després de les 21h. Dimecres podria
abans de les 17h, i dijous tot el dia.

A veure si us quadra algun d'aquests horaris, o feu proposta i intento
adaptar-m'hi.

Abraçades i molta aigua (garrafes, pluja, mar, regadores, rius, cubells,
dutxes...)

mx