[Tdexilis] Reunió per renovació de junta

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Jue Jul 13 10:04:59 CEST 2023

Hola compis,

Dilluns és l'aniversari de l'Oskar i també del meu amic Juan; igual no és
un bon dia per fer tràmits administratius.
Dimarts m'adapto a l'hora que us vagi bé.
Dimecres abans de les 17h també em va bé. Jo hauria de sortir a les 17:30h.
Dijous és Festival Desvarío Flamenco i podria però aviadet, cap a les 17h o
així.
Divendres també m'aniria bé.

Dieu cosetes i quadrem un dia (i una hora).

Abraçades i aigua, i cervesa i gazpatxo!