[Tdexilis] Reunió per renovació de junta

korkoro korkoro en sindominio.net
Jue Jul 20 12:20:36 CEST 2023

D'acord! Demà divendres a les 18h quedem i fem l'acta de renovació de la
junta. Ofereixo Ca la Pregona per quedar, us va bé?

Crec que és important que anem a la reunió amb les idees clares, havent
mirat prèviament la documentació que es necessita i les passes que s'han
de donar per fer la renovació. També penso que ens hem de centrar en
això i no dispersar-nos, doncs tindrem el temps restringit ja que el
Raul ha dit que marxarà a les 20h.

Fins demà!
Una abraçada,

mx

-------- Mensaje Original --------
Asunto: Renovació de junta
Fecha: 2023-07-12 10:16
De: korkoro <korkoro en sindominio.net>
Destinatario: tdexilis en listas.sindominio.net

Bon dia,
M'han escrit de Cx Guissona al meu correu personal per preguntar si hem
rebut el seu missatge a TdE de que accepten obrir el compte corrent per
l'associació a la seva entitat.

Ens demanen que fem una renovació de junta, ja que la Mari ha
d'aparèixer a l'acta amb un càrrec per poder estar com a titular del
comtpe.

Per fer la renovació cal fer:

- sol·licitud al departament de Justícia per iniciar aquest tràmit.
- certificat de renovació parcial per als casos en què el mandat és
vigent i es produeixen canvis en la junta directiva.

I en la meva opinió cal posar-se les pil·les i no deixar passar més
temps. És un rotllo fer aquests tràmits però ja estem a la recta final
(de la primera part, jjjj) per aconseguir la cessió de Ca la Joaquina.

Petons i abraçades,
mx