[Tdexilis] Reunió per renovació de junta

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Jue Jul 20 12:51:53 CEST 2023

D'acord. Jo no tinc molt clar què hem de fer.
Pensava que només havíem de fer constar a una acta que la Mari passa a ser
la tresorera enlloc de l'Oskar. I després enviar-ho al departament de
Justícia.
Però no sé si necessitem un full oficial o què.
Algú ho sap?

Mertxe: jo dic de marxar a les 20h perquè al vespre hi ha concert del
Dorantes amb el Renaud. Tu també vindràs, no?

petons