[Tdexilis] Ens veiem demà dilluns 13?

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Dom Nov 12 17:54:10 CET 2023

Ei companyes, disculpeu el retard en respondre...

Jo estic disponible qualsevol de les dates que s'han proposat,tant
aquesta setmana com la que ve, menys dimarts 14. Pel que estic veient
demà dilluns és el dia que té més números, tot i que a la Mari no li va
bé. Podem fer la reunió i ja després li actualitzem la info a ella...

Si, a part dels temes que van quedar pendents de la última reunió
d'octubre, cal xerrar de la part de la gestió de l'associació. De
l'assessorament que vaig rebre un dels punts més importants és que no es
pot fer el canvi de nom dels subministres així tal qual, caldria fer
alguna passa prèvia (el suggeriment del gestor és fer un contracte de
lloguer del pis a nom de l'associació. Millor ho parlem en persona...

Jo demà a partir de les 17h puc estar al pis de la Joaquina...

Abraçades i salut!!!

Oscar

El 09-11-2023 19:16, Unos via Tdexilis va escriure: