[Tdexilis] Canvi proposta - Dimecres?

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Dom Nov 12 18:40:05 CET 2023

Bones altre cop!!!

Després d'una conversa amb la Mari i la Mertxe, buscant que ens puguem
trobar totes, la nova proposta seria pel dimecres a 19:45h a Ca la
Joaquina. Raul, tu vas dir en un correu anterior que podries a partir de
les 20:30h, nosaltres podem arribar abans i tu vens després, si?

Va doncs, amb ganes de veure'ns, abraçades i salut!!!

Oscar

El 12-11-2023 17:54, oskanarko via Tdexilis va escriure: