[Tdexilis] assemblea

korkoro korkoro en sindominio.net
Mar Oct 3 12:58:14 CEST 2023

Bon dia!

Jo ja tinc la setmana complerta i dijous en particular treu fum... però
podeu fer la reunió encara que jo no pugui. Si us sembla podem fer un
ordre del dia, per exemple en format .pad i jo podria incloure i
desenvolupar alguns punts i els llegíu a la reunió (?).

Si no, podré la setmana vinent si aviat dieu alguna cosa, perquè de
seguida se m'omplen els dies de reunions i cites. Setembre intens,
Octubre calent!!

I potser, com a opció més posibilista per trobar-nos-hi seria plantejar
reunió pel dimecres 18 d'octubre. Tindríem temps de contestar i prendre
notes sobre el que volem parlar.

Moltes abraçades,

+mx