[Tdexilis] assemblea

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Mar Oct 3 13:22:57 CEST 2023

Jo dijous tampoc puc; com a la Mertxe, se m'ha anat omplint la setmana.
Podria divendres en tot cas.

Els dimecres no em van massa bé, però si decidim quedar dimecres de la
propera setmana podria arribar a les 20:15h.

Abraçades i fins aviat!
Raul