[Tdexilis] (sin asunto)

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Lun Oct 9 16:07:25 CEST 2023

Hola, com esteu?
Com a dit el Raül, nosaltres podem trucar al Felip i el Ricard.
Se sap perquè han quedat demà amb el Guillem i amb quina finalitat?
Jo podria quedar el dimecres 18 després de les 19h i el divendres 20. Però
el 20 no se a quina hora perquè vaig a fer un assaig com a tècnica a
l'espectacle d'un amic i necessitem assajar juntes.
Llavors us podria confirmar aquesta setmana horaris.
Els dimarts surto a les 20h de treballar a gràcia i podria arribar cap a
les 21h o una mica abans. Si va bé aquest horari, el dimarts 17 també
podria.
Abraçades i salut.