[Tdexilis] (sin asunto)

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Lun Oct 9 17:27:27 CEST 2023

Hola bones!!!!

Mari, el perquè han quedat ells intueixo que té a veure amb el que venim
observant de fa temps (que el Guillem no s'està espavilant), i amb la
situació a resoldre (que ha de marxar del pis).

Setmana del 16 al 22, a mi ara mateix em va bé dilluns i/o dimecres.

Si feu vosaltres la gestió telefònica per a mi perfecte, moltes
gràcies!!!

Abraçades i salut!!!

Oscar

  El 09-10-2023 16:07, Mari Carrasco via Tdexilis va escriure: