[Tdexilis] Reunió amb un gestor per assessorament de les coses de l'associació...

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Dom Oct 22 22:09:15 CEST 2023

Bones!!!

Escric aquest missatge per a compartir que demà a les 18h tinc
concertada una cita amb un gestor amb el qual treballo per a demanar-li
assessorament sobre aquestes qüestions de l'associació de que venim
parlant d'un temps enrera.

Si algú més es pot apuntar podem trobar-nos a les 17:30 a la cantonada
del carrer València amb el carrer Lepant per preparar la reunió. En cas
negatiu, si hi ha coses que considereu importants a consultar les podeu
passar per aquí. Jo, no obstant, m'estic preparant un mini guió amb les
coses que he anat apuntant en les nostres trobades per a la reunió de
demà.

Abraçades i salut!!!

Oscar