[Tdexilis] visitants a Ca la Joaquina

Mari Carrasco mini.okupi en gmail.com
Mar Oct 24 11:11:29 CEST 2023

Hola Suno,
A mi tampoc hem va gens bé d'anar a obrir a Ca la Joaquina el divendres 27,
ja que tenim concert a casa i estaré ajudant allà.
Penso que igual si al Víctor li va bé, els pot facilitar les claus.

Forta abraçada et gros bisou. Salut,

El dv., 20 d’oct. 2023, 23:56, Monsieur Lange via Tdexilis <
tdexilis en listas.sindominio.net> va escriure: