[Tdexilis] Reunió gestor: info associació d'utilitat pública

oskanarko oskanarko en sindominio.net
Lun Oct 23 22:03:24 CEST 2023

Bones un altre cop!!!

Aquesta tarda he mantingut la reunió amb el gestor per a assessorar-nos
sobre els temes de gestió de l'associació. Tot plegat és massa
informació per a que ara mateix pugui fer un traspàs acurat, però m'ha
quedat força clar quin ha de ser el funcionament. Penso que,
probablement, si ens assessora alguna altra persona pot haver-hi punts
de vista i interpretacions diferents de com fer algunes de les coses,
però en general trobo que és relativament senzill que, un cop compartim
i entenguem bé el funcionament de tot plegat, ens posem d'acord en les
passes a seguir.

M'ha cobrat 20 l€rdos per la visita. Hem estat una hora i quart. Els he
posat de la meva butxaca i ja ho resoldrem quan ens veiem.

Trobo que lo seu seria començar a buscar un dia a l'agenda per a
trobar-nos. Jo preferiblement proposo a finals de la propera setmana
(dimecres, dijous o divendres), o ja la següent.

Abraçades, petons i salut!!!

Oscar

El 23-10-2023 10:28, korkoro via Tdexilis va escriure: