[Tdexilis] Reunió gestor: info associació d'utilitat pública

Monsieur Lange monsieurlange en gmail.com
Mar Oct 24 10:22:55 CEST 2023

Moltes gràcies Oskar per la feina!
Què bé que t'hagi quedat clar el funcionament per a poder fer les passes
que hem de fer.
M'apunto lo dels 20 leuros + els 50 de la Mertxe.

De dimecres a divendres de la propera setmana no ho tinc gaire bé per
quedar. Intento mirar de fer un forat però ara mateix no sé.

Abraçades i fins aviat,
Raul